Reklamační řád. Případné reklamace vyřídíme v souladu platnými právními předpisy (Občanský zákoník pro fyzické osoby, Obchodní zákoník pro právnické osoby). Na veškeré zboží se vztahuje zákonná záruční lhůta 24 měsíců, pokud není u výrobku uvedeno jinak. Nárok na uplatnění záruky může zaniknout, pokud : - Výrobek byl poškozen při přepravě (Zjevné poškození zboží nebo jeho obalu je třeba ihned řešit s dopravcem. Zákazník není povinen takovéto zboží od dopravce převzít a musí o zjištěném poškození neprodleně informovat prodejce).
- Výrobek byl poškozen neodbornou instalací nebo zacházením a obsluhou prováděnou v rozporu s uživatelskou příručkou (pokud u výrobku existuje).
- Výrobek byl používán v podmínkách, které neodpovídaly parametrům a požadavkům uvedeným v dokumentaci (pokud u výrobku existuje).
- Výrobek byl poškozen působením živlů.
- Výrobek byl poškozen nadměrným zatěžováním nebo používáním v rozporu s podmínkami uvedenými v dokumentaci (pokud u výrobku existuje).
- Výrobek byl poškozen v důsledku zapojení do sítě, která neodpovídá příslušné ČSN.
Postup při reklamaci : - Informujte nás emailem o reklamaci a popište důvod reklamace.
- Zboží vraťte s uveďením důvodu reklamace a přiloženou kopii daňového dokladu.
Vaši reklamaci vyřídíme co nejrychleji, nejpozději však do 30 dnů od jejího vzniku. Odstoupení od smlouvy : Kupující má dle §53 odst. 6 zák. č. 40/1964 Sb. (obč. Zák.), právo odstoupit od kupní smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží ( emailem, doporučeným dopisem. Po odstoupení od smlouvy musí nepoškozené zboží bez známek používání nebo opotřebení, v původním obalu poslat v zákonné lhůtě doporučeně zpět. Po navrácení zboží, prodávající zákazníkovi vrátí zaplacenou částku za zboží a poštovné předem dohodnutým způsobem. V případě, že je zboží vráceno dodavateli v jiném než neporušeném stavu, je zákazník povinen nahradit náklady související s uvedením zboží do původního stavu a vzniklou škodu na zboží. Úhrada těchto nákladů proběhne tak, že částka která má být dodavatelem v případě odstoupení vrácena, je o tyto náklady odpovídajícím způsobem snížena. Rozbalené nosiče dat jsou považovány za zcela znehodnocené ( jejich dalším prodejem by byla porušena autorská práva ). Pokud je oděvní zboží rozbaleno, je považováno za použité a nemůže být opět prodáváno dalšínu zákazníkovi jako nové ( především z hygienických důvodů ). Jeho hodnota je snížena, vrácená částka je proto o 10% nižší. Pokud je zboží poškozeno, nalze odstoupit od kupní smlouvy.
|